Gastos de envío e prazos de entrega

Envío do paquete

Como norma xeral, os paquetes envíanse dentro das 48 horas seguintes á recepción do pago, a través de Correos, con número de seguimento e entrega sen firma. Porporcionarémosche un enlace para que poidas seguir o teu pedido en liña.

Os gastos de envío inclúen os gastos de manipulación e empaquetado, así como os gastos postais. Os gastos de manipulación teñen un prezo fixo, mentres que os gastos de transporte poden variar según o peso total do paquete.

Aconsellámoste que agrupes todos os teus artigos nun mesmo pedido. Non podemos combinar dous pedidos diferentes, e os gastos de envío aplicaranse para cada un de maneira individual.

Non nos facemos responsables dos danos que poida sufrir o teu paquete tralo envío, pero facemos todo o posible para protexer tódolos artigos fráxiles.

Os teus artigos estarán ben protexidos.

Prazos de entrega

O prazo de entrega estándar para calquera punto da península establécese en 48-72 horas, correspondente a dous factores principais:

  • O prazo de preparación do envío (24 a 48 h), no cal realízanse tarefas de recepción do pedido, validación e comprobación dos seus datos e pago, preparación do pedido e recollida pola empresa de transportes.
  • Transporte e entrega: dependendo da dirección de entrega, os prazos de entrega poden variar.

A modalidade de pago escollida poderá afectar aos prazos de entrega. Se elixe o pago por PayPal, tarxeta de crédito ou débito, a tramitación do pedido é inmediata en horario laboral. Se a forma de pago elexida é o ingreso en conta ou transferencia bancaria, pode enviarnos o resgardo bancario co ingreso para axilizar os trámites a info@comerciogalicia.es ou agardar 1-2 días laborais ata que vexamos o ingreso en conta bancaria.

Ó facer o seu pedido terá a opción de indicar unha dirección de "facturación" e unha dirección de "envío" da mercancía. O pedido será enviado á dirección de "envío" que nos facilite no momento de confirmar o seu pedido.

Estes prazos están indicados en días hábiles.

Comerciogalicia.es traballa para respetar os prazos de entrega mencionados, pero no caso de que non recibira un pedido no prazo indicado, pode chamarnos ao 982 255 120 ou escribir un correo a info@comerciogalicia.es onde ampliaremoslle información sobre a súa compra.

Recomendámoslle que ao recibir o seu paquete verifique que todo esté correcto e conforme co seu pedido realizado e que a embalaxe do paquete esté en perfecto estado. Se están danados, póñase en contacto co noso Servizo de Atención ao Cliente no 982 255 120 ou escribindo un correo a info@comerciogalicia.es.

Gastos de envío

Os gastos de envío dependerán da dirección de entrega, perso e medidas do seu pedido. Será informado de maniera concreta no proceso de compra.